helllllloooe

tja, sorry för att jag inte har varit inne på ett tag, internet har inte funkat. Idag gick jag inte upp för ens tio över 8, för hela åttan skulle in till växjö och bussen gick inte för ens vid kvart i. Först åkte vi till simhallen och simmade massa längder och hämtade en såndär docka på botten. den vägde typ 70 kilo, efter simhallen hade vi rast i två timmar, så vi gick till stan och åt på donken, sen gick runt och kollade lite. 20 minuter innan vi skulle gå gick vi till bion och åt kaka och drack oboy :) När det bar dax att gå så regnade det och vi gick fel, vi frös och var jätte blöta. men när vi väl kom fram till idrottshuset var det bara på med dom fula klättringsskorna och börja. Efter klättringen stannade jag i stan, jag och mamma handlade och åkte till august. Snart börjar paradise hotel så jag måste tillbaka till tvn och min marabou :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0