sug

hej, denna dagen har inte varit en av de bästa precis. har mått skit.  Mammas jobbarkompis har varit här och ätit lite och kollat på idol, sen blev det att kolla på gammla foton, helt underbart. här kommer nårra av dom, min kamera är ju sönder så det fick bli mobilbilder med dålig kvalite men ändå.                                                                                                                 




jag & sally på julen, tror jag var fem eller nått.



agnes & albin







albin, august & agnes <3


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka godingar.. Ni är ju supersöta..

Nu har jag ätit frukost o ska snart ge mig ut i skogen med Alice vi ska göra ett uppletande har jag tänkt.

Gör du det med Majken?

2009-11-07 @ 08:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0