emmaboda

hejsan, i fredags efter skolan stack jag till stan och jobbade och efter det gick jag på stan med julia, jag köpte present till Thilda (min kusin) och julia köpte kläder. senare på kvällen kollade vi på tv och åt mat från pastabaren (: vid halv tre på lördagen var vi i emmabodas simhall där vi firade Thilda. Efter simhallen åkte vi hem till Thilda och åt tårta (: sen åkte vi till stallet och kollade på Texas, mycke fin polle <: jag sov i emmaboda och vaknade tidigt på söndagen, vi var ute och gick i en timme och 30 minuter, och sen åkte jag och Maria (min moster) till stallet och red Texas, det var kul att komma upp på en häst igen, saknar det jätte mycket. Vid typ kvart över fem packade vi ihop och körde vi växjö. och sen tog jag bussen 18.25 till braås, nu är jag hemma och myser med hundarna som jag har saknat, sen blir det I En Annan Del Av Köping (: haha, nu har jag inget mer att skriva, hoppas att ni har pallat läsa om min roliga helg! / agnes johanna isabelle kjellander

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0