pulka :D

tjabba :) skolan idag va som vanligt, seg. men efter skolan kom mormor och ska sova här inatt, (y) och julle kom efter en stund hon med.. vi höll på lite med min blogg som mi kanske ser.. tror jag ska göra mer på den, meninte jusst nu. Ebba ringde och sa att vi skulle åka pulka.. självklart ;) så jag,ebba,julia och maya drog till pulkabacken,höhö kände mig jätte liten när man gick och drog runt en pulka igen xd haha, när jag kom hem drack jag varm choklad och kollade lite på tv. Snart ska jag packa.. jag ska jobba imorgon sen sover jag hos pappa.. och på lördag fyller kusin Thilda år så då blir det att åka till emmaboda, dom har hyrt en simhall (: kommer bli najs. sen sover jag där och tar tåget hem till växjö på söndagen, sen buss till braås (: så kommer inte bli jätte mycket bloggande i helgen, måste packa nu.. puss! / agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0