ska försöka att blogga mer!

tjabba! har inte bloggat på jätte länge! men ska bättra mig. julafton och nyår firades med släkten, på nyår skulle jag egentligen på fest men blev inte så ;( men hade kul i tjureda iaf.  Julle har varit i fjällen den största delen av lovet och det sög ;I men nu är hon hemma igen! igår sov vi hos pajsen, var uppe till sex typ. kollade på barnkanalen innan vi somnade xd sen vaknade jag vid tolv och stack hem och gick en långrunda med hundis och liten, nu ska jag möta julle och det blir en dag på soffan med Red Bull! puss


Kommentarer
Postat av: hetastivärlden

haha! ennu mer melike! :D

2010-01-08 @ 01:02:23
URL: http://juliaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0